پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 744
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

دانلود کتاب سرشت جنسی انسان - جلد سوم

نویسندگان: کریستوفر ریان و ساسیلدا جفا

فراز و نشیب روابط جنسی
از ماقبل تاریخ تا امروز
این کتاب ، کتابی است بحث برانگیز که رویکرد آن به موضوعات مختلف، تمام تصورات شما در زمینه س*ک*س، ازدواج، خانواده و جامعه را به چالش می گیرد.

کتابی که آماده شده است کتابیست درباره ی مسائل جنس*ی و زناشویی ، نیروی غریزه جنسی، برای بقای نسل و ادامه حیات، در سرشت آدمی به ودیعه نهاده شده است. نیز در دوران جوانی که دوره رشد همه جانبه انسان است، غرایز انسانی و در رأس آنها غریزه جنسی رشد چشم‏گیری می‏یابد. طغیان برخی غریزه‏ها به ویژه غریزه قدرتمند شهوت، جوان را با بحران رو به رو می‏سازد و فکر و دل جوان را به خود مشغول می‏کند. همچنین نیروی عقل و اندیشه را در انزوا قرار می‏دهد و راه حق و حقیقت را می‏بندد. امام معصوم علیه‏السلام به این موضوع، چنین اشاره می‏کند: «هوای نفس، قوی‏ترین نیروی مسلط بر انسان است و همین نیروست که انسان را از حق باز می‏دارد».

نیروی شهوت و هوای نفس، دشمن دیرین عقل است و با طغیان گری خویش، عقل را اسیر می‏سازد، چنان‏که حضرت امیرمؤمنان، علی علیه‏السلام بارها همگان را به این امر توجه می‏داد که: «کمْ منْ عقْل أسیر تحْت هوی أمیر؛ چه بسیار عقلی اسیری که زیر دست و گرفتار هوایی است که امیر و فرمانده است».

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


دانلود کتاب

 

حجم: 4MB 

تعدادصفحات: 118

زبان:فارسی

پسورد: www.persiabook.ir

درصورت پذيرفته نشدن پسورد ،پسورد را به صورت دستی وارد کنيد.

راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فايل ها را Extract نماييد.

 



:: موضوعات مرتبط: خانواده , دانستی های زناشویی ,
:: برچسب‌ها: سرشت جنسی انسان , دانلود کتاب جامعه شناسی , جنسیت انسان , روابط زن و مرد , ازدواج، تاریخ تشکیل خانواده , زناشویی , آداب و رسوم جنسی ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش