پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 555
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 Grand Theft Auto بزرگ ترين سرقت تاريخ اين بار با سه نفر / نقد و بررسي بازي

 

 

 

 

برای خواندن متن مصاحبه با سازندگان به ادامه مطلب مراجعه کنيد ......

 

این متن، مصاحبه ای است با سازندگان بازی GTA، تنها یک هفته قبل از انتشار نسخه ی pc بازی.

 

خیلی طول کشید تا بالاخره Grand Theft Auto V به اینجا رسیدیم. GTA V یک هفته ی دیگر برای pc منتشر خواهد شد. ما همان انتظاری را داشتیم که آنها با ارتقاء سطح گرافیکی بازی به خوبی برآورده اش کردند، Rockstar در حال افزودن چند ویژگی جدید به بازی است؛ شامل امکانات زیادی در تنظیمات گرافیکی و افزودن امکانات به بخش editor بازی. 
ما با تیم سازنده ی بازی صحبت کردیم تا اطلاعات بیشتری در مورد بازی به دست بیاوریم. شامل این سوال که چرا اینقدر برای انتشار ویدئویی از بازی با کیفیت 4K تاکید کردند؟ چرا نسخه ی pc همیشه پشت کنسول ها با لگ و کندی سرعت در اجرای بازی روبرو می شود؟ افکار آنها در مورد بازی ها و... .کسانی که به سوالات ما پاسخ می دادند، Phil Hooker (مدیر فنی پروژه)، Klaas Schilstra (کارگردان مهندسی پروژه)، Adam Fowler (کارگردان هنری)، John Macpherson (رهبر تیم مهندسی گیم پلی) و Alex Hadjadj (کارگردان فنی: بخش گرافیک) بودند.

 

تیم برای کامل کردن نسخه ی pc بازی، وقت بیشتری گذاشت. تمرکز شما بر کدام بخش ها بود؟ 
Rockstar North: تمرکز ما بر ساخت یک بازی با قابلیت اجرا شدن در سطح مناسبی روی طیف گسترده ای از سخت افزار ها بود، تا مردم هر چه بیشتر بتوانند بازی را در صورت امکان تجربه کنند. برای رسیدن به این هدف، ما وقت بسیار زیادی برای ساخت جنبه های مختلفی از بازی که قابلیت مقیاس پذیری و همچنین در دسترس بودن را برای گیمر داشته باشد گذاشتیم. بیش از 25 پارامتر وجود دارند که شما می توانید به وسیله ی آنها می توانید گرافیک و کارایی را بهبود ببخشید. وقتی شما برای اولین بار بازی را اجرا می کنید، خودش به طور پیش فرض تنظیمات را طوری قرار می دهد که متناسب با سخت افزار شما باشد، اما شما دستتان باز است که هر طور که می خواهید بازی را اجرا کنید. 
Rockstar editor یک بار اضافه ی بزرگ است که نیاز به باز کردن بخش های عظیمی از بازی برای دستکاری توسط گیمر دارد. جدا از آن، ما مجبور بودیم توجه زیادی را به صفحه کلید و ماوس در معطوف کنیم و همچنین کاری کنیم همه چیز در حالت 60 فریم بر ثانیه به خوبی کار و بازی کند.

 

شما چه کاری روی نسخه ی pc بازی می توانستید انجام دهید که روی کنسول ها نمی توانید انجام دهید؟ مکان ها در هر دو نسخه همان مکان ها هستاند، اما آیا انسان ها تغییر کرده اند؟ 
Alex Hadjadj: این واقعا باعث کاهش سطح تجربه ای که ما سعی داریم به گیمر القا کنیم می شود. قابل توجه ترین جنبه این است که بازی با کیفیت 60 فریم بر ثانیه اجرا شود، و بازی را در حالت رزولوشن 4K ببیند. بقیه ارتقا ها بیشتر معمولی هستند. همچنین کسی که در حال بازی کردن است می تواند میزان جمعیت خیابان های داخلی بازی را تغییر دهد. همچنین وقتی گیمر تنظیمات را در بالاترین حالت خود قرار می دهد، بسیاری از لفکت ها در بازی، بارتاب ها، پوسته ها و عمق میدان زیرکانه تر و واقع بینانه تر نسبت به نسخه های کنسولی به نظر می رسند.

 

چرا بر ساخت بازی با رزولوشن 4K تاکید داشتید؟ فکر می کنید گیمر هایی که فقط روی pc بازی می کنند به دنبال چه چیزی هستند؟ 
گیمر های pc به دنبال یک بازی هستند که بتواند بیشترین امکانی که سخت افزار کامپیوترشان می تواند فراهم کند را در آن بازی تجربه کنند و در تصمیم گیری هایشان آزاد باشند. بنابراین بیشترین چیزی که ما روی آن تمرکز کردیم انعطاف پذیری است، به همراه کلی تنظیمات گرافیکی و کنترلی. بنابراین گیمر ها می توانند بازی را همانگونه که دوست دارند اجرا کنند.

 

نقطه تمایز نسخه pc بازی با نسخه های کنسولی آن بخش Rockstar Editor است، در حالیکه ما تقریبا چیزی در مورد آن نمی دانیم. اگر ممکن است کمی در مورد این بخش توضیح دهید. 
John Macpherson: بخش Rockstar editor در GTA V یک توسعه ی بزرگ نسبت به Video Editor که ما در GTA IV داشتیم است. انجمن GTA بسیار خلاق است و ما خواستیم به آنها ابزار های بیشتری برای کار روی آن بدهیم. با Rockstar editor که ما در GTA V قرار داده ایم، گیمر می تواند از بخشی از بازی عکس بگیرد و هر طور که بخواهد صحنه ای از بازی را دستکاری کرده و در آورد. ما امکانات این بخش را افزایش دادیم بنابراین گیمر های می توانند سرعت فیلم را دستکاری کنند، عمق میدان، حالات مختلف دوربین ها و زوایای دید مختلف و همچنین ترکیبی از آنها را در فیلم اعمال کنند. ما همچنین راه هایی که با آن گیمر می تواند صدا را در بازی تغییر دهد را نیز افزایش دادیم. در ویرایشگر، گیمر ها می توانند آهنگ های مختلفی را روی رادیو اضافه یا ویرایش کنند. طیف بسیار زیادی از آهنگ ها در بازی وجود دارند که کاربر مختار است هر کدام را انتخاب کند، حتی می تواند به بازی تبلیغات اضافه کرده یا تبلیغات بازی را ویرایش کند. 
بالاتر از همه ی امکانات ویرایشگر، حالت کارگردانی است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که بخشی از بازی را ضبط کرده و کاراکتر های آن را با کاراکتر های اصلی بازی، خدمه، مردم کوچه و بازار یا هر کاراکتر دیگری که در بازی وجود دارد عوض کنند. در طی سیر داستان بازی، مدام کاراکتر های بیشتری برای شما باز می شوند که شما قادر خواهید بود هر کدام را در فیلم هایتان استفاده کرده و به کار ببرید. شما همچنین می توانید صحبت های کاراکتر ها را تغییر دهید و این یعنی باز شدن دری به سوی تغییرات شگفت انگیز و خلاقیت های فراوان. همچنین این امکان فراهم است که زمان بازی را تغییر دهید، صبح، بعد از ظهر، شب یا... . همچنین می توانید وضعیت و تراکم عابران پیاده در بازی را تغییر دهید. همچنین چیت هایی هم برای بازی ارائه خواهد شد که دری به سوی تغییرات گسترده ی سینماتیک در بازی خواهد بود. 
وقتی کارتان تمام شد، شما قادر خواهید بود ویدئویتان را مستقیما در یوتیوب به اشتراک بگذارید و ما هم از خلاقیت های انجمن حمایت خواهیم کرد.

 

آیا کاربران می توانند روی DLC/آپدیت های GTA V که به طور همزمان برای pc و کنسول ها منتشر خواهد شد حساب کنند؟ 
ما قصد داریم به طور همزمان هم برای pc و هم برای کنسول ها بروزرسانی و آپدیت هایی را قرار دهیم. این آپدیت ها ممکن است بر اثر گذشت زمان از کنسولی به کنسول دیگر ارائه شود. اما آپدیت های pc به طور جداگانه و در جدول زمانبندی جداگانه قرار ندارد.

 

به طور کلی، آیا دلیل اینکه نسخه ی pc بازی GTA در طول تاریخ همیشه مدتی بعد از نسخه های کنسولی منتشر شده همین است؟ آیا تصمیم Rockstar برای دراز مدت انتشار همزمان دو نسخه با هم است؟ 
این به پهنای باند بستگی دارد. ما می خواهیم هر نسخه از بازی در بهترین حالتی که ممکن است باشد و این به این معنی است که ما از سازندگان اصلی بازی GTA در تمام بخش ها به طور مستقیم استفاده می کنیم. اساسا همان گروهی که در ساخت نسخه ی PS3 و XBOX شرکت داشتند در ساخت نسخه ی PS4 نیز به طور مستقیم شرکت داشتند. او همچنین ادامه داد: ما در ساخت هر نسخه از بازی، دقیقا همان زمانی را صرف می کنیم که برای ساخت نسخه های دیگر نیز صرف می کنیم؛ یعنی نیرو ها به طور مساوی در تیم ها پخش شده و به یک اندازه وقت برای بازی می گذاریم. به همین دلیل است که ما هر نسخه از بازی را (فرقی ندارد نسخه pc باشد یا کنسول)، به یک اندازه نسخه ی شگفت انگیز نهایی بازی می دانیم.

 

GTA V گام بزرگی را در حالت اول شخص بازی طی کرد. اما آیا در آینده هم بازی به همین حالت منتشر خواهد شد؟ آیا این چیزی است که Rockstar در تجارب داخلیش به آن رسیده است؟ 
VR فن آوری هیجان انگیزی است، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای حمایت از آن نداریم. با این حال باید از یک روز حمایت از بخش سه بعدی آغاز شود.

 

تیم Rockstar North تا الان بیش از 5 سال است که در حال کار کردن روی GTA V است؛ چه چیزی باعث نگه داشتن شما برای کار روی این پروژه ی سنگین بعد از این همه مدت شده است؟ 
نسخه ی PS3 و XBOX 360 بازی 18 ماه پیش منتشر شد و ما از آن موقع مدام در حال گسترش دادن بازی هستیم. نسخه های PS4 و XBOX One بازی نیز منتشر شدند و هم اکنون در حال کار کردن روی نسخه pc بازی هستیم. من در ابتدا فکر نمی کردم انتشار نسخه های بعدی بازی برای تیم سرگرم کننده باشد، اما شاهد آن بودم که در 18 ماه گذشته ما مدام با انتشار هر نسخه در حال اضافه کردن محتوا و ویژگی های عمده به بازی هستیم. اول شخص شدن بازی نگاه ما را به بازی تغییر داد. دزدی کردن یک بخش جدید آنلاین بود. من واقعا برای دیدن خلاقیت هایی هستم که اجمن GTA از خود بروز خواهد داد هیجان زده هستم. و با هر انتشار جدید از بازی، وجهه بازی ارتقا پیدا کرده است. شما نمی توانید وقتی بازی را با کیفیت 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K می بینید، هیجان زده نشوید... .

 

Modding در بازی GTA IV غیر فعال شد. آیا برنامه ای برای Modding در GTA V دارید؟ آیا چیزی در بازی وجود دارد که از آن پشتیبانی کند؟ 
از آنجا که GTA Online یک انجمن عظیم و فعال دارد، تمرکز اولیه ی ما بر این است که مطمئن شویم هیچ چیزی تجربه ی لذت بازی را در گیمر ها کاهش نمی دهد.


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , بازی ,
:: برچسب‌ها: مصاحبه با سازندگان بازی GTA V , متن مصاحبه با سازندگان بازی GTA V , بازی GTA V , سازندگان بازی GTA V ,



مطالب مرتبط با اين پست
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره چهاردهم
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره سیزدهم
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش دوباره‌ی دیزنی با موانا
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش موجودات شگفت‌انگیز
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – نبض باکس آفیس در دست دکتر استرنج



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش