پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 546
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

۱۰ قلاب هک کاربردی در وردپرس

قلاب ها در وردپرس بسیار مفید می باشند. آنها به شما اجازه می دهند که یک تابع سفارشی را به یک تابع موجود “قلاب” کنید، این امر به شما اجازه می دهد که عملکرد وردپرس را بدون ویرایش فایل های اصلی تغییر دهید. در این مقاله، ما ۱۰ قلاب بسیار مفید و آماده به استفاده از وردپرس را همراه با نمونه ها و توضیحات برنامه نویسی گردآوری کرده ایم.

هک چیست؟

برای دستیابی به یک اثر خاص در یک وبلاگ وردپرس، شما باید بدانید که اصلاحات در وردپرس چگونه انجام می شوند؟ برخی از این اصلاحات برای چیزهایی که توسعه دهندگان وردپرس آنها را “فایل های هسته ای” می نامند ساخته شده اند، این ها همان فایل هایی هستند که وردپرس برای درست کار کردن به آنها احتیاج دارد.
اما اصلاح فایل های اصلی همیشه ایده بدی است. این امر ممکن است یک راه گریز امنیتی ایجاد کند. همچنین، شما این اصلاحات را هر زمان که وردپرس خود را آپگرید کنید، از دست خواهید داد.
توسعه دهندگان همچنان نیاز به بازنویسی برخی از قابلیت های وردپرس دارند، به همین دلیل است که وردپرس Plugin API فراهم می کند.
قلاب ها یکی از بلوک های اصلی ساختمان پلاگین های وردپرس هستند. تقریبا همه ی پلاگین ها از یک قلاب برای بازنویسی قابلیت های هسته وردپرس استفاده میکنند.

 

 

 


برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


 

کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , برنامه نويسی , برنامه نويسی وب , ترفند , وب مستر , هک و امنيت اطلاعات ,
:: برچسب‌ها: توابع وردپرس , توابع وردپرس چگونه اند , سیاره فانکشن های وردپرس , فانکشن های وردپرس , هک وردپرس , وردپرس , چگونه function برای وردپرس بنویسیم , چگونگی کد زدن وردپرس , کد phpوردپرس ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش