پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 551
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

منتظر فیلم دویژن (The Division) باشید

همانطور که پیش تر درخبرهای گوناگون ذکر کردیم،بازار فیلم سازی با الهام گرفتن از بازی های رایانه ای بیش از پیش گرم شده است؛پس از وارکرافت ، لاراکرافت و اساسین کرید و خبرهای شرکت سونی برای ساخت دو فیلم،اکنون مجدد نوبت به یوبی سافت رسیده است.در این زمینه ظاهرا یوبی سافت برخلاف بقیه رقیبان عجله دارد؛هرچند سونی و بلیزارد و … در ارائه فیلم های خود تاخیر دارند،یوبی سافت سعی میکند پیاپی فیلم هایی را برمبنای بازی های خود با کمک بزرگان عرصه فیلم ارائه دهد.اخرین عنوانی که با الهام از بازی های این شرکت در دست ساخت است،اساسین کرید معروف است. اما چندی پیش خبری مبنی بر ساخت فیلمی براساس اخرین ساخته موفق این شرکت در سال 2016 منتشر شد.

 

 

 

 

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.........


 

طبق گفته ها قرار است فیلم "دیویژن" با بازی "جیک جیلینهال" ساخته می‌شود. این فیلم قرار است تا با الهام از بازی دیویژن که در سال 2016 توسط یوبی سافت معرفی شد،ساخته شود.جیلینهال پیش‌تر در فیلم "شاهزاده پارسی" با یوبیسافت همکاری داشته است. این بازیگر در عناوین Source Code و Nightcrawler نیز حضور داشته است و از نظر قابلیت بازی در فیلم دویژن ظاهرا گزینه موفقی به نظر میرسد.گفتنی است بازی دیویژن با حدود ۱۰ میلیون بازیکن و سودی حدود ۳۳۰ میلیون دلار یکی از موفق‌ترین عنوان‌های سال ۲۰۱۶ است.این بازی به عنوان سریع ترین فروش رونده تاریخ یوبی سافت انتخاب شده است و با توجه به این موضوع جای تعجب زیادی نیست که این بازی قرار است به فیلم تبدیل شود.

 

داستان دویژن اینگونه نقل میشود : باز هم ویروسی کشنده در نیویورک شیوع پیدا کرده، دولت هم که این شهر را از دست رفته می بیند، آن را رها کرده تا محلی باشد برای جولان شورشی ها، زندانی های تازه از بند گریخته و غارت گران. اما خوشبختانه این بار حکومت حداقل اندکی به فکر مردمش بوده و نیرو های ویژه اش را برای مهار وضعیت به این شهر فرستاده. این جا است که پای The Division وسط می آید.

 

اما این داستان ها جای بحث دارد؛بازی دویژن اگرچه از نظر فروش عنوان موفقی بوده است و شاید از خیلی از جبنه های دیگر یک بازی خوبد بوده و هست اما ظاهرا از نظر بازیگران،از نظر داستانی کمی گسسته عمل کرده است و این موردی است که برای یک فیلم بسیار مهم میباشد.ایا دویژن نیز مانند وارکرافت خواهد شد؟ یا یوبی سافت این بارعنوانی موفق تر از بازی خود را ارائه خواهد کرد؟ 

 

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از این فیلم در دست نیست ؛هنوز فیلمنامه نویس و کارگردان و سایر عوامل به صورت مشخص انتخاب نشده اند و تنها خبر این است که فیلمی براین اساس خواهیم داشت.


:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , اخبار سینما ,
:: برچسب‌ها: منتظر فیلم دویژن (The Division) باشید , The Division , فیلم The Division , The Division زیرنویس فیلم , فیلم دویژن , دانلود فیلم دویژن , زیرنویس فیلم فیلم دویژن ,



مطالب مرتبط با اين پست
استخراج زیرنویس فارسی هاردساب شده
دانلود تریلر جدید فصل 7 سریال Game of Thrones
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
دانلود دومین تریلر فصل 5 سریال فرار از زندان
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
رکورد شکنی پربیننده ترین تریلر برای فیلم The Fate of the Furious ثبت شد
دانلود تریلر فیلم (The Fate of the Furious (2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش