پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 710
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 ۹رفتار اشتباه که با گوشیتان انجام می‌دهید

اگر از آن دسته افراد ولخرج و بی‌دقت نباشید، گوشی برای شما شیء گرانبهایی خواهد بود. متاسفانه، این احتمال وجود دارد که شما با گوشیتان آنطور که باید رفتار نمی‌کنید. در این مطلب در مورد رفتار درست با گوشیتان توضیح خواهیم داد.

 

 


 

برای خواندن رفتار های اشتباه به ادامه مطلب مراجعه کنيد ......


1- هرگز آن را خاموش نمی‌کنید

به یاد داشته باشید که شما باید هر از گاهی گوشیتان را خاموش کنید وگرنه باتری گوشی خیلی سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید خواهد مرد. روشن نگه داشتن گوشی و‌‌‌ رها کردن آن، باتری را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد. اگر شمت نیز از گوشی خود به عنوان ساعت زنگ دار استفاده می‌کنید، خیلی بهتر است که یک ساعت زنگ دار ارزان بخرید یا اینکه گوشیتان را در روز در ساعات دیگری خاموش کنید.

 

2- بلوتوث و وای فای را همیشه روشن نگه می‌دارید

وقتی بلوتوث و وای فای گوشی شما همیشه فعال باشد و از هیچکدام در حال استفاده نیستید، این فقط هدر دادن انرژی است. اگر کمی دقت کنید در زندگی روزمره‌تان ساعت‌های فراوانی وجود دارد که واقعاً نیازی به وای فای و بلوتوث ندارید. در این مواقع واقعاً بهترین کار این است که هر دو آن‌ها را خاموش کنید و فقط مواقع استفاده آن‌ها را روشن کنید.

 

3- در هوای خیلی سرد یا خیلی گرم از آن استفاده می‌کنید

گوشی شما برای هواهای خیلی سرد یا خیلی گرم ساخته نشده و استفاده از آن در این حالت‌ها، در دماهای زیر صفر و بالای ۳۲ درجه سانتیگراد، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. می‌توانید باتری را خارج کنید یا اینکه گوشی شما موقتاً خاموش می‌شود. سعی کنید گوشیتان را در این حالت‌ها خاموش نگه دارید یا حداقل در جیبتان بگذارید.

 

4- در تمام طول شب آن را به شارژر وصل می‌کنید

شارژ کردن گوشی وقتی که خوابید کار بسیار راحت و دلچسبی به نظر می‌رسد اما این کار واقعاً مفید نیست. ‌‌‌ رها کردن گوشی وقتی به شارژر وصل است و باتری به طور کامل شارژ شده است، به مرور به باتری شما ضربه می‌زند و باتری به سرعت شروع به مردن می‌کند. تلاش کنید گوشی را در طول روز شارژ کنید تا بتوانید وقتی شارژ شد آن را از برق جدا کنید.

 

5- از شارژرهای غیراصل استفاده می‌کنید

درست است که شارژرهای اورجینال گرانقیمت هستند اما ارزشش را دارند. استفاده از شارژرهایی با مارک‌های دیگر، می‌توانند به گوشی شما ضربه زده و شارژرهای تقلبی ممکن است منجر به آتش سوزی نیز بشوند چنان که موارد متعددی از این حالت گزارش شده است.

 

6- هرگز آن را تمیز نمی‌کنید

گوشی شما بسیار زشت شده است. دستشویی‌ها و ظرف غذای حیوانات خانگی از گوشی شما آلودگی کمتری دارند. سازندگان گوشی‌های هوشمند به شدت به شما توصیه می‌کنند تا از پارچه نرم و بدون پرز برای تمیز کردن گوشی استفاده کنید. هم چنین ابزارهایی وجود دارند که ادعا می‌کنند با استفاده از اشعه فرابنفش گوشی شما را تمیز می‌کنند.

 

7- به طور عمودی فیلم می‌گیرید

این روش فیلم گرفتن اشتباه است. بهترین روش فیلم گرفتن با گوشی، نگه داشتن آن به طور افقی است.

 

8- کد رمز را فعال نمی‌کنید

بر اساس گزارش‌ها، نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند کد رمز را فعال نمی‌کنند. اگر از کد رمز در گوشی استفاده نکنید و گوشی شما دزدیده شود، تمام اطلاعات حساس و شخصی شما بدون محافظت در چنگال سارقان اسیر است و بالطبع شما نیز اسیر خواهید شد. استفاده از کد رمز ساده‌ترین کار برای حفظ امنیت است.

 

9- گوشی در دست، این طرف و آن طرف می‌روید

این واقعیت را تشخیص بدهید یا نه، گوشی هوشمند، یک گوشی ارزشمند و گران قیمت است که بهترین طعمه برای سارقان محسوب می‌شود. حدود ۴۰ درصد سارقان در شهرهای بزرگ در کار گوشی‌های هوشمند هستند. بنابراین، نگه داری گوشی در دست و این طرف و آن طرف رفتن، بی‌دقتی بزرگ و کار خطرناکی است.


:: موضوعات مرتبط: موبایل , راهنمای موبایل ,
:: برچسب‌ها: ۹رفتار اشتباه که با گوشیتان انجام می‌دهید , ۹رفتار اشتباه , رفتار اشتباه با گوشی , رفتار اشتباه با موبایل , گوشی , موبایل , آموزش استفاده از موبایل , آموزش استفاده از گوشی ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش