پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 759
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

جزئیات کامل سریال های محبوب پاییزی امسال

شروع فصل پاییز همیشه با آغاز سریال های محبوب بوده است. این فصل که طرفداران سریال ها منتطر آن بوده اند آغاز شده است و چند سریال محبوب پخش فصل جدیدشان را آغاز کردند که از آن ها میتوان به سریال "The Big Banf Theory" اشاره کرد. همچنین سریال های جدیدی نیز منتشر شده اند که طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که در این مورد میتوان به سریال "Luke Cage" اشاره کرد.

 

 

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید..........


 

Westworld: Season 1

 

Westworld: Season 1

وست‌ورلد مجموعه تلویزیونی آمریکایی پیشِ رو در گونه علمی–تخیلی هیجانی ساخته جاناتان نولان و لیزا جوی است و براساس فیلمی با همین نام محصول ۱۹۷۳ است که نوشته و ساخته مایکل کرایتون، رمان‌نویس آمریکایی است. نولان علاوه بر همراهی جی. جی. آبرامز، برایان بورک، جری وینتراب و لیزا جوی بعنوان مدیر تولید، کارگردان قسمت اول این کار هم خواهد بود. این سریال اودیسه ای از طلوع هوش مصنوعی و آینده پر از گناه است در پارکی که نام آن وست ورلد (دنیای غرب ) است میباشد. این سریال قسمت اولش در تاریخ 12 مهر 1395 از شبکه HBI پخش میشود. عنوان این قسمت "The Original" که به معنای اصیل است میباشد.

 

The Flash: Season 3 

 

The Flash: Season 3

سریال تخیلی ساخته شبکه CW از کارکتر محبوب دی سی کامیکس The Flash. این سریال در دو فصل گذشته خود به طور میانگین برای هر قسمت 4.5 میلیون بیننده داشته است و به یکی از محبوب ترین سریال های این روزها تبدیل شده است. این سریال که اسپین آف دیگر سریال شبکه CW یعنی Arrow میباشد در تاریخ 14 مهر 1395 پخش فصل سوم آن شروع میشود. قسمت اول این فصل عنوان "The Flashpoint" را دارد. در فصل سوم بری آلن زندگی رویایی خودش را دارد ، والدینش زنده هستند و در کنار یکدیگر میباشد و به آیریس وست پیشنهاد دوستی داده است و کید فلش هم نیز کار او را انجام میدهد و به مبارزه با جرم و جنایت می پردازد. زمانی که بری میخواهد زندگی گذشته خودش را فراموش کند ، فلش معکوس به او میگوید که عواقب بسیار جدی برای خود فلش و کسانی که او دوست دارد اتفاق می افتاد اگر او به این زندگی متناوب ادامه دهد او وقتی خاطراتش را فراموش کند قدرتش کاهش پیدا میکند و این در مواقع خطر خوب نیست. او باید تصمیم بگیرد که به عنوان بری آلن به زندگی خودش ادامه دهد یا به دنیای فلش بازگردد

 

 

Arrow: Season 5

 

Arrow: Season 5

دیگر سریال ابرقهرمانی و پرطرفدار شبکه CW با نام Arrow فصل پنجمش را در تاریخ 15 مهر 1395 آغاز میکند. آخرین قسمت از فصل چهارم این سریال با میانگین 2.5 میلیون بیننده شک و تردیدی را در دل هوادران به وجود آورد که این سریال برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد یا خیر ؟ اما خوشبختانه در جون 2016 خبر ساخت فصل پنجم منتشر شد. فصل پنجم سریال ادامه فصل چهارم ان خواهد بود. بعد از مرگ لارل و خروج جان دیگل و تیا از گروه کماندار، اولیور کوئین به تنهایی به عنوان کماندار سبز به مبارزه با جرم جنایت در شهر استار سیتی میرود همچنین فلیسیتی نیز در پشت کامپیوتر او را راهنمایی میکند. اولیور مجبور است با شهری مقابله کند که در جرم جنایت بیداد میکند و همچنین انواع جدیدی از مجرمان وجود دارد. فلیستی که میبیند ایجاد تعادل بین شهردار بودن و همچنین مبارزه با جرم جنایت به تنهایی سخت است به اولیور پیشنهاد میدهد که یک تیم جدید ایجاد کند اما اولیور قبول نمیکند. هر چند وقتی که مجرم جدید توبی کرانچ وارد داستان میشود اولیور پی میبرد که برای شهر بهتر است تا تیمی جدیدی از ابرقهرمانان داشته باشد. همچنین فلش بک ها هم نیز در مورد جنگ اولیور با مافیای روسی در روسیه میباشد.

 

Supernatural: Season 12

 

Supernatural: Season 12

سریال Supernatural یکی از سریال های محبوب و پرطرفدار در سبک ماورالطبیعه میباشد این سریال که امسال فصل دوازدهم آن منتشر میشود در تاریخ 23 مهر 1395 آغاز میشود. این سریال یکی از معدود ترین سریال در سبک خودش است که تا دوازده فصل پیش رفته وهنوز صحبتی از پایان آن نیست. دو برادر به نام های سم و دین وینچستر در فصل یازدهم موفق شدند دنیا را از تهدیدات تاریکی نجات دهند. آماره پس از اینکه پس از سال های زیاد به برادرش که خدا بود رسید برای تشکر از این چیزی را که او همیشه میخواست را به دین داد ، مادرش مری. سم نیز در انتهای فصل یازده توسط یکی از مامورین دانای کلام انگلستان لیدی تونی اسیر شده بود. در فصل دوازدهم سامانتا اسمیت در نقش مری وینچستر و الیزلبت بلک مور در نقش لیدی تونی و ریک اسپرینگ فیلد در نقش پوسته جدید لوسیفر حضور خواهند داشت. پس از پایان فصل یازدهم و بازگشت مادر سم و دین شایعاتی شده بود که پدر آن ها جان وینچستر بازگردد اما با توجه به اینکه بازیگر نقش جان ، جفری دی مورگان ، جزو بازیگران اصلی فصل هفتم مردگان متحرک میباشد که شایقه حقیقت ندارد.

 

The Vampire Diaries: Season 8

 

The Vampire Diaries: Season 8

سریال فانتزی و زیبای خاطرات یک خون آشام امسال فصل هشتم آن که آخرین فصل آن نیز میباشد منتشر میشود. فصل هشتیم این سریال در تاریخ 30 مهر 1395 آغاز خواهد شد. طرفداران امیدوار بودند که در آخرین فصل شاهد بازگشت الینا و رابطه او با دیمن باشند اما اینطور نمیشود. از قرار معلوم فصل هشتم این سریال همانطور که جولی پلک همیشه میخواست خواهد شد. دیمن و انزو شهر را پس از گرفتار روح شیطانی درون سیاه چال شدند ترک کردند دیمن با چهره انسانی که چندین سال پیش داشت به میستیک فالز بر خواهد گشت .

 

 

The Walking Dead: season 7

 

The Walking Dead: season 7

هفتمین فصل از سریال جذاب و تماشایی مردگان متحرک در تاریخ 3 آبان 1395 منتشر خواهد شد. طبق گقته سازندگان این فصل با سایر فصل ها بسیار متفاوت خواهد بود. مثل فصل های گذشته هشت قسمت اول منتشر میشود و پس از آن هشت قسمت آخر فصل پس از یک وقفه منتشر خواهد شد. ریک گرایمز و ده بازمانده دیگر دستگیر شدند و جلوی نیگان زانو زدند. افرادی که دستگیر شدند ریک و پسرش کارل ، داریل ، میشون ، گلن ، آبراهام ، ساشا ، یوجین ، هارون ، رزیتا و مگی بودند که مگی باردار بوده و حال و روزی خوبی نداشت. نیگان تصمیم گرفته بوده به خاطر کارهایی که گروه ریک انجام دادند آن ها مجازات کند ( ریک و گروهش تعداد زیادی از افراد نیگان را به قتل رساندند ) برای این کار از لوسیل استفاده میکند یک چوب بیس بال که با سیم خاردا پوشانده شده است. نیگان گفته بود که یکی از آن ها را آنقدر با این چوب خواهد زد که کشته شود. او برای انتخاب قربانی شعر خوند و شروع به زدن قربانی خود تا مرگ کرد. قربانی برای بینندگان قابل شناسایی نبود زیرا از نگاه قربانی فیلم ادامه پیدا کرد. فصل هفتم این سریال دقیقا در ادامه فصل ششم خواهد بود. هالیوود ریپورتر ادعا کرده است که برای هر یازده نفر صحنه مرگ درست کرده اند تا هویت قربانی واقعی منتشر نشود.یک چیز مشخص است و آن این است که قربانی هر کس باشد انتظار نمیرود سریال به حالت قبلی خود باز گردد.فصل هفتم این سریال بیشتر از نیگان خواهد بود خیلی بیشتر !!. آلی ازیکیال ، یک رهبر کاریزماتیک که یک جامعه را به عنوان قلمرو پادشاهی اداره میکند و دارنده یک ببر به نام شیوا است ، به سریال اضافه خواهد شد.در تریلر فصل هفتم مشاهده شد که کارول و مورگان به قلمرو پادشاهی ازیکیال اضافه خواهند شد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , اخبار سینما , نقد و بررسی , فیلم و سریال ,
:: برچسب‌ها: The Flash: Season 3 , Westworld: Season 1 , Arrow: Season 5 , Supernatural: Season 12 , The Vampire Diaries: Season 8 , جزئیات کامل سریال های محبوب پاییزی امسال , سریال ارور فصل 5 , سریال سوپرنچرال فصل 12 . , سریال فلش فصل 3 , سریال وست ورلد فصل 1 ,



مطالب مرتبط با اين پست
استخراج زیرنویس فارسی هاردساب شده
دانلود تریلر جدید فصل 7 سریال Game of Thrones
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
دانلود دومین تریلر فصل 5 سریال فرار از زندان
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
رکورد شکنی پربیننده ترین تریلر برای فیلم The Fate of the Furious ثبت شد
دانلود تریلر فیلم (The Fate of the Furious (2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش