پرشيا بوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 449
نويسنده : Admin

 توضيحات :

 

با نگاهی ریزبینانه کنکور را میتوان یک بازی استراتژیک دانست! یک بازی که اگر قواعد آنرا بشناسیم قطعا برنده بودن برای ما کار بسیار سهل و آسانی خواهد بود. برای داشتن یک مسیر و چارچوب مناسب نیاز به کسب اطلاعات لازم داریم . اطلاعاتی از قبیل چگونگی شروع، اولویت ها، روش ها و تکنیک ها و  اهداف نهایی در کنکور.  در ذهن اکثر داوطلبان مطالعه گزینشی روشی است،برای سریعتر به نتیجه رسیدن در شرایطی که با محدودیت زمانی مواجه هستند. لازم به ذکر است انتخاب برخی مباحث یا حذف تیپ ها یا بخش هایی از دروس را تا قبل از ایام جمعبندی به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنیم و صرفا این موضوع را در ایام انتهایی سال برای شرایط و داوطلبان با شرایط خاص تایید و پیشنهاد میکنیم. موضوع مهم دیگر که حتما باید مورد توجه قرار دهید نسبی بودن و قطعی نبودن بودجه بندی های موجود است. در تعریف بودجه بندی کنکور به معنی تعداد تکرار یک تیپ تست در کنکور سراسری سنوات گذشته است. به بیان دیگر از جهتی الزامی برای همان تعداد تکرار در کنکور امسال وجود ندارد و ممکن است کنکور امسال با اندکی تغییر مواجه باشد و از سوی دیگر مباحثی که تا به حال در کنکور مطرح نشده، امکان و شرایط طرح  سوال را دارند پس باتوجه به این نکات داشتن اطلاعات درباره ی تعداد تکرارهای سوالات در کنکور های سنوات گذشته شما را به سمت اهمیت مسیر انتخابی هدایت میکند و ذهن شما را به سمت سوالات احتمالی ی دست نخورده ی کنکور سوق میدهد. در ضمن باید در نظر داشت که به علت نسبی بودن این اطلاعات حذف هر درس یا تیپ تست عواقبی در پیش خواهد داشت.

 

به طور خلاصه میتوان بیان کرد، بودجه بندی به عنوان یک راهنما میتواند روشنگر مسیر شما باشد به شرط استفاده منطقی…

 

 

برای دانلود بودجه بندی سوالات عمومی به ادامه مطلب مراجعه کنید......


 

دانلود

 

حجم: 200K

تعدادصفحات: 1

زبان:فارسی

پسورد: www.persiabook.ir

درصورت پذيرفته نشدن پسورد ،پسورد را به صورت دستی وارد کنيد.

راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فايل ها را Extract نماييد.


:: موضوعات مرتبط: درسی , پیش دانشگاهی+کنکوری ها ,
:: برچسب‌ها: دانلود بودجه بندی سوالات دروس عمومی کنکور از سال 89 تا 94 , بودجه بندی سوالات دروس عمومی کنکور از سال 89 تا 94 , بودجه بندی سوالات دروس عمومی کنکور , بودجه بندی سوالات دروس عمومی ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش