پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 691
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

شارلیز ترون در دست خالقین جان ویک

پر اکشن ترین فیلم امسال، "مدمکس: فیوری رود" آخرین فیلم "شارلیز ترون" در غالب یک نقش اکشن و جان سخت نخواهد بود. بدلکاران و سرپرست گروه های بدلکاری  سابق و کارگردانان سینمای امروز ، یعنی "دیوید لیچ و چاد استالسکی" که این دو را با فیلم شماره یک اکشن سال گذشته "جان ویک" با بازی "کیانو ریوز" می شناسیم، با اوردن فیلمی به سبکی جدید از اکشن توجهات بسیاری را به خودشان جلب کردند. و حال با وجود اینکه بخشی از تمرکزشان را بروی آماده سازی قسمت دوم "جان ویک" گذاشته اند، برای نیمه ی دوم وقتشان نیز یک پروه ی اکشن دیگر را پیدا کردند، که اینبار یک ستاره زن نقش اول داستان را برعهده خواهد گرفت.

 

 

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنيد ......

براساس آخرین اخبار، ستاره ی سینما "شارلیز ترون" بازیگر فیلمهای "سفید برفی و شکارچی" و همچنین "پرومتئوس" به فیلم "بی احساس ترین شهر/The Coldest City" پیوست و کارگردانان "جان ویک" بروی صندلی کارگردانی این فیلم خواهند نشست. این فیلم که براساس کتابی به همین نام نوشته ی "انتونی جانستون" ساخته خواهد شد در مورد یک جاسوس جهانی و نخبه با بازی "شارلیز ترون" می باشد که ناگهان وارد مخمصه ای می شود آن هم پس از اینکه یک مامور مخفی ام آی 6 درست قبل از سقوط  دیوار برلین کشته می شود. "شارلیز ترون" علاوه بر بازی در این فیلم به عنوان تهیه کننده نیز ظاهر خواهد شد که "ارت جانستد" نویسنده ی "فیلم 300: خیزش یک امپراطوری" را در نقش نویسنده ی فیلمنامه حضور دارد و کمپانی فوکس فیچرز عرضه ی این فیلم در شمال امریکا در دست خواهد داشت.

 

بی احساس ترین شهر/The Coldest City

 

اما برای مشاهده ی این ستاره ی زیبای سینما لازم نیست تا "بی احساس ترین شهر/The Coldest City" منتظر بمانید چون بلافاصله پس از اکران "مدمکس " این بازیگر خود را آماده خواهد کرد با برای بار دوم در نقش ملکه "راونا" از فیلم "سفید برفی و شکارچی" قرار بگیرد که این پروژه در اصل یک فیلم اسپیناف از "سفید برفی و شکارچی" بدون بازیگر اصلی قسمت قبلش "کریستین استوارت" خواهد بود، فعلاً فقط کلمه "شکارچی" برای نام این فیلم انتخاب شده است، در نهایت از دیگر پروژه های "شارلیز ترون" می توان به انیمیشن "کوبو اند تو استرینگز" اشاره کرد. اما از رویی دیگر دو کارگردان داغ این روزهای سینما، "دیوید لیچ و چاد استالسکی" که با موفقیت "جان ویک" در باکس آفیس و صفحه ی منتقدان اسم و رسم خوبی برای خودشان روشن کرده اند و در لیست بسیاری از تهیه کننده گان برای پروژه های آینده قرار گرفته اند به غیر از "جان ویک 2"  توسط کمپانی بزرگ یونیورسال برای فیلم جدید "کریس پرت" بنام "کابوی نینجا وایکینگ" نیز در نظر گرفته شده اند، همچنین با کمپانی سونی به توافق رسیده اند تا تازه ترین پروژه ی کمیکی این کمپانی تحت عنوان "بلادشات" را به یک فیلم سینمایی تبدیل کنند و در آخر این دو با "کیانو ریوز" اینبار در دنیای جعبه ی جادو در غالب یک سریال دوره یکدیگر جمع خواهند شد که "رین" نام دارد.


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , فیلم و سریال ,
:: برچسب‌ها: شارلیز ترون در دست خالقین جان ویک , مدمکس: فیوری رود , پر اکشن ترین فیلم امسال، "مدمکس: فیوری رود , جان ویک 2 ,



مطالب مرتبط با اين پست
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره چهاردهم
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره سیزدهم
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش دوباره‌ی دیزنی با موانا
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش موجودات شگفت‌انگیز
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – نبض باکس آفیس در دست دکتر استرنج



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش