پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 598
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

5 سايت براي سنجش دايره لغت زبان

 

يادگيري لغت در انگليسي همواره جزو موارد نه چندان ساده ياد شده است. دليل آن هم فرار بودن لغات و نيازمندي به تمرين و دوره مكرر مي باشد.

 

 

یكي از راه هاي غلبه بر اين مشكل استفاده از امكانات اينترنتي و آنلاين مي باشد.در اينجا ليست پنج سايت خوب براي تمرين لغت براي شما آورده شده است. 

 

 

 

 

 

براي خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


 

1- Merriam Webster

 

در اين لينك شما آزموني با 10 سوال را حل كرده و از ميزان دايره لغت خود آشنا مي شويد. حتي ممكن است چند كلمه جديد نيز بياموزيد. براي پاسخ به هر سوال 10 ثانيه فرصت داريد. در ضمن اين تست نسبتا سخت

 

مي باشد. بعد از پاسخگويي به اين تست به حتما ساير قسمت هاي سايت را نيز بررسي كنيد زيرا تمام قسمت هاي اين سايت واقعا براي زبان آموزان مفيد مي باشد.

 

2- Oxford vocabulary Workshop

 

در اين سايت شما سطح زبان خود را مشخص كرده و آزموني متناسب با سطح خود را پاسخ مي دهيد. سوالات و كلمات اين تست معمولا آكادميك مي باشد.

 

3- Test Your Vocabulary 

 

اين تست كمي متفاوت و همچنين جالب مي باشد. شما بايد از ميان تعدادي زيادي كلمه، آن دسته از كلماتي را كه مي شناسيد انتخاب كنيد. در انتها سطح دايره لغت شما تعيين مي شود. اين تست را از دست ندهيد.

 

4- Free Rice

 

در اين سايت نيز شما بايد معناي درست هر كلمه را در آزموني چهار گزينه اي انتخاب كنید. هر بار كه پاسخ درست را انتخاب كنيد مقداري برنج براي كمك به كودكان گرسنه برنده مي شويد!

 

5- Toffel vocabulary Test

 

تست لغات مخصوص داوطلبان تافل.


:: موضوعات مرتبط: زبان خارجه , لغات , آموزشی ,
:: برچسب‌ها: 5 سايت برای سنجش دايره لغت زبان , سايت سنجش دايره لغت زبان , لغت زبان , زبان انگلیسی ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش