پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 498
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

Back Link به لینک هایی گفته می‌شود که از وب سایت شما در سایت های دیگر ثبت می شود. گوگل اهمیت زیادی به این لینک ها هم از نظر تعداد و هم از نظر میزان محبوبیت وب سایت لینک دهنده می دهد. هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است که به شما کمک می کند بیشتر دیده شوید و بیشتر دیده شدن و بهینه شدن در نتایج جستجوگر ها یعنی سئو Search Engine Optimization

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


شرایط بک لینک مناسب چیست؟

در این که تعداد بک لینک بسیار مهم است شکی نیست اما توجه داشته باشید که کیفیت بک لینک‌ها هم باید دارای ارزش باشد.
به طور مثال اگر سایت شما در زمینه تجارت الکترونیک است بهتر است با کلمات مرتبط ( تجات- تجارت الکترونیک-b2b و … ) لینک شما قرار گیرد. بارها دیده شده است که به کلمات : اینجا و آرشیو و ادامه مطلب و … لینک داده می‌شود. خوب شما تصور کنید چندین موضوع مختلف با کلمه اینجا لینک شود. آیا اسپایدر های گوگل متوجه خواهند شد منظور اینجا چیست و اهمیت موضوعات لینک شده چقدر است؟
البته باید توجه داشت وب سایتی که به شما لینک می‌دهد هر چقدر ایندکس بالاتر و پیج رنک بالاتری باشد بک لینک قوی تری برای شماست و البته ضعیف نبودن بک لینک های سایت لینک دهنده نیز بسیار مهم است.

لینک های dofollow و nofollow

لینک های dofollow به لینکهایی گفته میشود که موتورهای جستجو هنگام برخورد به آنها به کراول (Crawl) کردن لینک مورد نظر می پردازند.
متخصصان سئو توصیه میکنند تعداد کمی‌ از اینگونه لینکها بایستی در سایت ها قرار بگیرد چون با افزایش تعداد این لینک ها درجه و رتبه ی سئوی سایت کاهش پیدا میکند و در نتیجه سایت ضربه می خورد و افت پیدا خواهد کرد.
اما در مقابل لینک های nofollow قرار دارند که موتورهای جستجو چندان توجهی به آن ها ندارند. البته به عقیده ی بعضی از وبمسترها این لینکها کاملا بی اهمیت نیستند و شخصا خود بنده نظرم این هست که حتی نوفالو ها هم ارزش زیادی دارند !


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , وب مستر ,
:: برچسب‌ها: back link , back link چیست , backlink , Backlink چیست , ارزش بک لینک , بک لینک , بک لینک توضیح دهید , بک لینک سئو , بک لینک سایت , بک لینک محبوب , بک لینک مناسب , بک لینک وب سایت , بک لینک چیست , بک لینک گوگل , بکلینک , توضیح بک لینک , سئو بک لینک , شرایط بک لینک , لینک dofollow چیست , لینک nofollow چیست ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش