پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 2618
نويسنده : Admin

توضيحات

 

 دانلود کتاب طرح بزرگ استیون هاوکینگ

 

استیون ویلیام هاوکینگ (Stephen William Hawking) (زاده  8 ژانویه 1942) یک فیزیکدان نظری و کیهان‌شناسی بریتانیایی است که کارهای علمی اش سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد. کتاب‌ها و همایش‌هایش او را به یک چهره محبوب تبدیل کرده است. در حال حاضر، او عضو جامعه سلطنتی هنر، یک عضو ثابت جامعه اسقفان دانشمند و دریافت کننده مدال آزادی ریاست جمهـوری امریکا است.
استیون هاوکینگ به مدت سی سال دارنده کرسی ریاضیات لوکاس بوده. او به خاطر کاری‌هایی که در زمینه کیهان‌شناسی و جاذبه کوانتوم انجام داده است، به ویژه در زمینه سیاه چاله شناخته شده است. او همچنین موفقیتی در کار کردن بر روی موضوعات مشهور به ویژه با بیان کردن نظریه‌های خودش کسب کرد، علاوه بر همه این‌ها کتاب تاریخچه زمان او به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در بریتانیا باقی ماند که باعث شهرتش شد. آخرین کتاب او که در اواخر سال 2010 به چاپ رسید و جنجال زیادی به پا کرد طرح بزرگ نام دارد.
 

 

طرح بزرگ (به انگلیسی: The Grand Design)یکی از کتاب های پرفروش این دانشمند بزرگ عصر ماست. هاوکینگ این کتاب جنجال برانگیز را با همکاری لئونارد ملودینوف نوشته‌است.

موضوع کتاب به زبان ساده پیرامون منشاء جهان و قانونمندی‌ها است. قوانین طبیعی به چه دلیل هستند و اصلاً چرا هستند جهان ما از کجا آمده‌است. نقش بارز «ام ـ تئوری» 

(نظریه-م) چیست و آیا امکان دستیابی به آن هست، آیا ما به یک تئوری همه جانبه و جامع نزدیک شده‌ایم که بتواند به همه پرسشهایمان در مورد جهان پاسخ دهد، خدا اینجا چه نقشی دارد و آیا اینکه نیاز به موجودی ماورائی به عنوان خالق جهان وجود دارد یا نه و غیره.

این کتاب در 7 سپتامبر 2010 در ایالات متحده آمریکا به چاپ رسید. این کتاب تنها پس از چند روز به یکی از پرفروش ترین کتابهای آمازون تبدیل شد.

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......

دانلود کتاب

حجم: 17 مگابایت

تعدادصفحات: 85 

زبان: فارسی

پسورد:www.persiabook.ir

درصورت پذيرفته نشدن پسورد ،پسورد را به صورت دستی وارد کنيد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: علمی و هنری ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب طرح بزرگ استیون هاوکینگ , استیون هاوکینگ , کتاب طرح بزرگ استیون هاوکینگ , طرح بزرگ استیون هاوکینگ ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

Pmn در تاريخ : 1396/04/31 - - گفته است :
سلام ممنون از این که کتابو گذاشتین ولی هیچا نتونستم این کتابو کاملو درست دان کنمو بخونم همش ناقصه ،بعضی صفحه ها اصلا نیست 😑😑😑
پاسخ :
سلام
خواهش میکنم
کتابی که الان دانلود کردید هم ناقصه؟

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش