پرشيا بوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 699
نويسنده : Admin

توضيحات :

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

زمان این رسیده که بزودی شاهد بهترین عناوین سال باشیم. در واقع سال 2017 خواهیم دید که چه عناوینی جزو بهترین های سال بوده اند. از فیلم های موزیکال و داستان های علمی تخیلی گرفته تا ژانرهای درام، تاریخی، مستند ها و فیلم های انیمیشنی که چند ماه آینده معلوم خواهد شد.

 

بهترین کارگردانان سینما پشت این بازی پر از رقابت و چالش های سنگین هستند مانند آنگ لی، مارتین اسکورسیزی، مل گیبسون و دنی ویلنو که همگی آنها آثارهای قدرتمدی را تا به امروز ارائه کرده اند.

 

در اینجا 15 فیلم را با یکدیگر مرور میکنیم.

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید............


 

1. Silence

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

آخرین عناوینی که معرفی میکنیم «سکوت» نام دارد که ساخته «مارتین اسکوریزی» بوده و بازیگرانی همچون «آدام داویر»، «اندریو گارفیلد» و «لیام نیسون» در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم که با سبکی درام و تارخی بوده، داستانش درقرن هفدهم می گذرد و دو کشیش زمانی که به ژاپن مسافرت می کنند، به خاطر ترویج دین مسیحیت، توسط افرادی مورد آزار و شکنجه  قرار می گیرند.

 

 

2. The Birth of a Nation

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

«تولد یک ملت» فیلمی با ژانری درام می باشد که از روی زندگی واقعی برده ای به نام «نات ترن» ساخته شده است. نویسنده و کارگران این فیلم «نیت پارکر» می باشد و خودش نیز در قالب شخصیت اول در این عنوان هنرنمایی می کند. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به «آرمی هَمر» و «مارک جونیور» اشاره کرد.

 

 

3. Loving

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

«راش نیگا» بر خلاف سریال تلوزیونی «Preacher»، اینبار با شخصیتی جدید در قالب یک اثر درام که به کارگردانی «جف نیکولاس» ساخته شده به روی پرده های سینما می آید."ریچارد"و "میلدرد" زن و شوهری با احساسات بالایی هستند که به خاطر اختلاف نژادی مختلف با یکدیگر، در سال 1958 به زندان در ویرجینیا رفته و محکوم به اعدام می شوند.

 

بازیگران دیگر این فیلم «ویل دالتون» «جو ادگرتون» می باشند.

 

 

4. Bleed For This

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

در حالی که "مایلز تیلر" را ابتدا در عنوان "LA LA Land" دیده ایم، باز هم شاهد هنرنمایی او در یکی دیگر از عناوین ورزشی و درام هستیم. این فیلم توسط «بن یانگر» کارگردانی شده و داستان الهام بخش یکی از قهرمان جهان بوکس یعنی «وینی پازینزا" می باشد که بعد از تصادف در نزدیکی خانه اش با یک ماشین، دیگر قادر به ادامه کار نشد و تا اینکه یک جرقه در ذهنش به یک باره همه چیز را تغییر داد. داستان این فیلم به نحوی با عنوانی که چندین سال پیش «راسل کرو» در آن هنرنمایی کرد (مرد سیندرلایی) نزدیک است.

 

 

 

5. Nocturnal Animals

 

 معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

«جیک جنهال» با فیلمی به نام "حیوانات شبانه" که توسط «تام فورد» ساخته شده در قالب یک فیلم حادثه ای هنرنمایی می کند. این فیلم حول محور یک داستان نوشته شده توسط شخصیت «جیلنهال» می باشد که ستارگانی همچون اِمی آدامز، شانون، و تیلور جانسون نیز ر آن حضور دارند.

 

داستان در مورد صاحب یک گالری هنری است که توسط شوهر سابقه ش مورد تهدید قرار می گیرد.

 

 

6. Live By Night

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

نقش اول فیلم را همه در عناوینی مانند بتمن دیده ایم که اینبار در سال 1920 در ژانری جنایی و درام ایفای نقش می کند. «الی فرانک»، «بن آفک» و «کریس سولیوان» از بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی خود «بن آفلک» نیز ساخته شده است.

 

داستان مجموعه ای از دوران ممنوعیت اواخر سال 1920 می باشد که و حول و محور یک گروه از افراد خلافکار است که به معاملات خطرناکی می پردازند و این در حالیست که در یک سازمان جاسوسی نیز فعالیت می کنند.

 

 

7. Billy Lynn’s Long Halftime Walk

 

 معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

«آنگ لی» با یکی دیگر از عناوین درام و جنگی اش برگشته که فیلمی بسیار زیبا با هنرپیشگی «کریستین استوارت» را به اجرا در بیاورند. این عنوان نیز بازسازی داستانی واقعی می باشد. موضوع فیلم حول و محور سربازی نام «بیلی لین» است که برای ماموریت جدیدش باید به عراق برود و در آنجا اتفاقات ناگواری برایش پیش می آید.

 

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به «ون دیزل» و «گارِت هدلاند» اشاره کرد.

 

 

8. Moana

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

پس از موفقیت انیمیشن بسیار زیبای Zootopia، دیزنی انیمیشنی جدیدش را به تئاتر برمی گرداند، از عنوان «موانا» تا کنون داستان های زیادی شنیده ایم و بدون شک نیز این انیمیشن راه های بزرگ زیادی را در پیش روی دارد. کارگردانی این انیمیشن توسط «ران کلمنز» و «جام ماسکر» کارگردانی شده و داستان ماجراجویی های دختری به نام «موانا» می باشد که قصد دارد همراه با دوستش به دهکده ای بروند که مردمانشان را دزدیده اند.

 

 

9. Gold

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

عنوان ماجراجویی «گنج» به کارگردانی «استیفن گگان» می باشد که از روی داستانی واقعی نیز ساخته شده و در مورد مردی است که به دنبال گنجی گمشده یک تیم است همکارانش را به جزیره ای می برد تا در دل طبیعت به دنبال این طلای گمشده بگرند.نقش اول فیلم «برایس دالاس» می باشد که همه با او آشنا هستیم و در کنار «راشل تیلور» و «متیو مک کانوگ» در قالب یک فیلم ماجراجویی و حادثه ای ظاهر می شوند.

 

10. Arrival

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

با یکی دیگر از فیلم های تخیلی و درام توسط کارگردانی «دنیس ویلنوز» رو به رو هستیم که با بازی «اِمی آدامز»، «جرمی رنر»، «مایکل استابرگ» شکل گرفته و دنباله قسمت قبلی اش که چندین سال پیش ساخته شده است می باشد. یک شخص که متخصص زبان شناسی گونه های مختلف است، توسط ارتش استخدام می شود تا کلماتی که مربوط به بیگانگان است را ترجمه کند و پس از ترجمه کردن این کلمات متوجه می شود بشر با تهدید بزرگی رو به رو است.

 

 

11. Fences

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

فیلم سینمای و درام  "نرده ها و دیواره" اولین قسمتش چند سال پیش با بازی مشهور "اوت ویلسون" همراه بود که  در نهایت قسمت دوم از این عنوان را خود «دنیزل واشنگتن» کارگردانی و در آن کنار "ویولا دیویس" بازی می کند.

 

12. La La Land

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

یکی دیگر از فیلم هایی با سبک درام و موزیکال می باشد که «دیمین چازل» کارگردانی و نویسندگی اش را بر عهده گرفته و موضوع فیلم در مورد یک پیانیست جاز است که مشتاق است به دیدار شخصی در لس آنجلس برود.

 

«رایان گاسینگ»، «اما استون»، «اِمی کان» بازیگرانی هستند که به روی صحنه می روند.

 

 

13. Hacksaw Ridge

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

پزشکی به نام «دزموند» در جنگ جهانی دوم در ارتش آمریکا خدمت می کرد و این فیلم داستان زندگی اش را که تا آخرین نفس به تمامی دوستان و جنگ زدگان کمک می کرد را به تصویر می کشد و کارگردانی این عنوان نیز اثر چهره مشهور سینمای هالیوود یعنی «مل گیبسون» می باشد و بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی می کنند «تریسا پالمر»، «هوگو وینگ» و «اندریو گارفیلد» می باشند.

 

 

14. Allied

 

 معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

فیلم سینمایی «متفقین» اثر کارگردان بزرگ یعنی «استیون نایت» می باشد که در آن چهره مشهور سینما «برد پیت» نیز هنرنمایی می کند. این فیلم با توسط فیلمنامه ی «رابرت زمیکس» ساخته شده است که موضوع فیلم در سال 1942 می باشد، یک افسر اطلاعاتی در شمال آفریقا و یک زن مبارز فرانسوی در یک ماموریت مرگبار در پشت خطوط دشمن غافلگیر می شوند و همین باعث شدن آنها می شود و پس از چندین سال همدیگر را در لندن ملاقات می کنند و این باعث می شود تا رابطه بزرگ آنها ادامه پیدا کند.

 

 

15. Manchester By The Sea

 

معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید

فیلمنامه درامی از "کنت لونرگان" می باشد که در مورد مردی است که مجبور می شود برای مراقبت از برادرزاده نوجوانش که پدرش را از دست داده، سرپرستی او را بر عهده بگیرد.

 

«کِیسی آفیک»، «میشل ویلیامز» و «کیلی چاندلر» در این عنوان ایفای نقش می کنند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , اخبار سینما , نقد و بررسی , فیلم و سریال ,
:: برچسب‌ها: Manchester By The Sea , Allied , Hacksaw Ridge , La La Land , Fences , Arrival , Gold , Moana , Billy Lynn’s Long Halftime Walk , Live By Night , Nocturnal Animals , Bleed For This , The Birth of a Nation , Loving , Silence , معرفی 15 فیلمی که برای این فصل اُسکار باید دید ,



مطالب مرتبط با اين پست
استخراج زیرنویس فارسی هاردساب شده
دانلود تریلر جدید فصل 7 سریال Game of Thrones
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
دانلود دومین تریلر فصل 5 سریال فرار از زندان
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
رکورد شکنی پربیننده ترین تریلر برای فیلم The Fate of the Furious ثبت شد
دانلود تریلر فیلم (The Fate of the Furious (2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش