پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 838
نويسنده : Admin

توضيحات :

آپدیت 14 اردیبهشت ماه 

دانلود بازی Clash Royale برای اندروید

| بازی کلش رویال برای اندروید |

Clash Royale 1.3.2 

 بررسی بازی کلش رویال + دانلود

 

سبک بازی : کارتی

شرکت سازنده : Supercell

قابلیت اجرا در اندروید : دارد

قابلیت اجرا در اپل : دارد

بی شک شرکت سوپرسل پس از تجربه موفق کلش آف کلنز اکنون با معرفی بازی کلش رویال به خوبی می داند به خوبی می داند چگونه نظر مخاطبان خود را جلب کند،بخصوص بازیکنان نسلی که اکثرا اوقات خوشی را پای کامپیوتر های شخصی خودشان گذرانده اند و اکنون کسی را در جرگه رقابت با نسل قدیمی تر بازی ها نمی بینند . بازی Clash Royale  در سبک کارتی (Card Based) ترکیبی از چند سبک مختلف است،تا مبارزه طلبی و شور و اشتیاق شما را برای وقت گذاشتن روی آن حسابی تحریک کند. اجزاء مختلف بازی عبارتند از آرنا ( یا همان میدان نبرد) ، استراتژی تاور و دیفنس(Tower & Defence)، سربازان بازی کلش اف کلنز که می توان کلش رویال را شبیه بازی هرت استون( Hearthstone ) یکی از پرچم داران این سبک بازی ها ساخته کمپانی بیلیزارد دانست. 

 

 

 

برای خواندن بررسی به ادامه مطلب مراجعه کنید.........


گرافیک وطراحی کلش رویال

همیشه در زمان معرفی  بازی های جدید که به بازار عرضه می شود اولین چیزی که نظر بازیکنان را جلب می کند گرافیک، رنگبندی و زیبایهای بصری آن است و باید اعتراف کرد از این بابت کلش رویال هیچ چیز کم ندارد. بازی با رنگهای شاد و سرزنده ای ساخته شده که شما را خسته نمی کند و المانهای گرافیکی بازی با Clash Of Clans در ارتباط است. طراحی بازی در بخش های مختلف پویا و سر زنده است به خصوص در آرناها(Arena) ما شاهد افکتهای خوب و  ساده و دلچسب هستیم و بازی را از لحاظ گرافیکی اغوا کننده کرده است. در بخشی که جای کارتی شما (یا به زبان ساده تر تدارکات و سربازان شما)قرار دارد همه چیز جذاب و فانتزی طراحی شده است و شما را برای تو سعه این بخش کاملا جذب می کند.

 

گرافیک بازی را می توان در عین سادگی جذاب و فانتزی دانست و به دلیل شخصیت های آشنای آن،در اولین برخورد کاربر را به خود جذب می کند.

 

 

گیم پلی و اجزای آن

از هرچه بگذریم بهترین قسمت هر بازی گیم پلی(Game Play) و سبک آن است و ُSupercell دراین بخش نمره قبولی کاملی را دریافت می کند.بازی ساده روان و قابل فهم برای هر سطحی از بازیکن است، قابلیت های تاکتیکی خوبی برای آرناها در نظر گرفته شده که تنوع استراتژیکی بازی را بالا می برد.

 

برای آشنایی نزدیک تر با اجزای بازی و قسمت های آن با ما همراه باشید :

 

بخش های بازی

revi-clash-royale4

 

میدان نبرد(BATTLE)

سری اول صندوق هایی که از میدان نبرد به دست می آورید(در هر صندوق شما گلد؛کارت های جدید کسب خواهید کرد که صندوق ها را می توان اجزای اصلی بازی در نظر گرفت)

اطلاعات بازیکن(شما)در بازی و بخش جعبه های هدیه (CROWN CHEST) (FREECHEST)

خش اشتراک گذاری ویدئو ها و ویدئو های برتر نبرد های بازی

بخش تمرینی(شما در این بخش می توانید برای بهبود بازی خود تمرین نمایید و با یک ربات بدون استرس به بازی بپردازید)

رنکینگ بازیکنان و کلن ها

منوی تجربه ها

کارت های شما(که شامل مشخصات سربازان شما Level آنها و اطلاعات تکمیلی می باشد)

فروشگاه بازی

 

منوی Battle

آیتم های منوی اولیه شامل این نکات است: بخش صندوق ها در بازی نقش اصلی را بازی می کنند. صندوق ها بر اساس سطح در تایم های مختلفی باز می شوند که داخل آن گلد(Gold) ، جم(GEM)  و کارتهای سربازان بازی (که با دریافت آنها می توانید سربازان خود را به سطح بالاتر ارتفاء دهید)قرار دارد. برای جمع آوری صندوق ها باید به میدان نبرد بروید. شما فقط ۴ جای خالی دارید که به محض پر شدن دیگر صندوقی به انها اضافه نمی شود. تا اینجا ما ۳ مدل صندوق باز کرده ایم صندوق طلایی، نقره ایی و بنفش که آیتم های Epic (یا بنفش )که جزء آیتمهای اصلی بازی و باز شدن سربازان قوی  را به شما میدهد ، دو صندوق اول به نسبت سطح کیفیت پایین تری دارند و  از لحاظ سطح پایین تری از  سربازان بازی را به شما میدهد .  صندوق ها برای شما از داخل میدان نبرد جمع میشود که این خود سطح آیتمهای درون صندوق را هم مشخص می کند مثلا صندوق میدان نبرد سطح ۳ (Arena Level 3)آیتمهای آزاد شده آن میدان را در اختیار شما می گذارد. البته سطح میدان نبرد در زیر صندوق نوشته شده است و شما می توانید با کلیک بر روی Arena سطح خود کارت هایی که در این سطح به شما می دهد را ببینید.

 

منوی آیتمهای میدان نبرد(Cards)

revi-clash-royale1

 

وقتی صفحه را به سمت چپ می کشید منوی دوم بازی(Cards) قرار دارد که در آن عکس سربازان و اکسپریانس(XP) و تعداد کارتهای مورد نیاز و جمع شده نمایش داده می شود. لول سربازان در کنار عکس آنها نیز زده شده که برای شما مشخص می کند که این سرباز در چه سطحی است. شما میتوانید کارتهای خود را جابه جا کنید و تغییرات تاکتیکی در سربازان خود به وجود آورید همچنین میتوانید در این بخش سطح سربازان خود را نیز با طلا بالا ببرید.

 

منوی فروشگاه

revi-clash-royale2

 

در این  بخش فروش جم  و بالا بردن سطح کارت ها با طلا قرار دارد. شما میتوانید کارتهای این قسمت را با طلا به سطح های بالاتر ارتقا دهید و یا حتی بخرید. این قسمت برای پیشرفت سریعتر در بازی قرار داده شده البته طلا در بازی به سختی به دست می آید پس دقت کنید که چگونه آنرا خرج می کنید . چون برای سطح دادن به کارتها حتی در حالت عادی به آن نیاز دارید .

 

کلن و دنیای متفاوت با کلش

 revi-clash-royale3

 

خوب به جذابترین بخش بازی رسیدیم .در بخش کلن بازی کلش رویال نسبت به بازی کلش اف کلنز تفاوتهای زیادی وجود دارد . در بخش دونیت(Donate)، شما از کارتها ی خود دونیت می کنید و در قبال آن لول (Level)و گلد از بازی میگیرید که خیلی با ارزش است، لول در بازی شما و به دست آوردن تجهیزات بهتر تاثیر زیادی دارد. این ایرادی در کلش اف کلنز بود و در اینجا به حسن بازی تبدیل شد . حالا برای دونات سر و دست شکسته می شود چون همه به لول گرفتن در بازی احتیاجی مبرم به آن دارند.

 

یکی از جالبترین بخش ها در بازی، مبارزه با دوستان هم کلنی است که شما با دادن پنج سکه طلا میتوانید حریف خود رااز میان  دوستان خود انتخاب و وارد میدان نبرد شوید و دست و پنجه نرم کنید که می توان این ویژگی بازی  Clash Royale را بسیار جذاب و محیج دانست. بازی در نسخه آزمایشی است و هنوز برای کلن وار چیزی قرار داده نشده اما قطعا بعد از ارائه نهایی، آپدیتهای بازی یکی پس از دیگری قرار داده می شوند.

 

میدان نبرد -BATTLE

clashroyal2clashroyal1clashroyal1

 

بخش اصلی بازی در میدان نبرد است، نبردها بر اساس کاپ انداخته میشوند. تنوع تاکتیکی در میدان نبرد برای استفاده از تحهیزات(سربازان و کارت ها) هیچ محدودیتی ندارد و یکی از بهترین  موارد بازی نیز همین است چون برای شما یکنواخت نمی شود و شما دائما در حال چالش هستید. چیدمان در میدان نبرد و ارنا ها کاملا در اختیار شماست. هر چه کاپ شما در بازی بالاتر می رود وارد مراحل جدیدتری شده و از طریق جعبه های هدایا سربازان جدید میگیرید که خود این جعبه های هدایا نیز رنک (Rank)دارند.

 

جمع بندی

بازی کلش رویال را می توان بازی سرگرم کننده و جذابی دانست و بعد از نصب بازی نتوانید از آن دست بکشید. در شروع اولیه بازی در کشور های آزمایشی، تعداد بازیکنان خیلی کم بود ولی الان در زمان نگارش این مقاله  فقط در ایران در حال حاضر بیش از ۱۰ کلن داریم که چهار تای اول آن ۵۰ نفر کامل بازیکن دارند. حدود۷۰۰ نفر هم بازیکن فعال از کشورمان مشغول بازی هستند. در هرصورت باید عجله کرد تا از قافله قدرت در بازی عقب نماند.

 

از اینکه در این بررسی نیز همراه ما بودید متشکریم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید،امیدواریم با نصب این بازی اوقات خوشی را سپری نمایید.

 

 

دانلود بازی برای اندروید

 Clash Royale 1.1.0 کلش رویال نام بازی جدیدی از سوی کمپانی سوپر سل به عنوان سازنده بازی محبوب و بسیار پرطرفدار Clash of Clans است. هرچه سریع تر به دنیای بازی مولتی پلیر و آنلاین Clash Royale بپیوندید ، بازی جدید کلش رولایل با دارا بودن تمامی کاراکترهای بازی محبوب کلش آف کلنز ، با قابلیت های متعدد در مارکت اندروید عرضه گردید. در واقع کمپانی سوپر سل با عرضه Clash Royale ، قصد دارد موفقیت عنوان Clash of Clans را در مورد عنوان کلش رویال محک بزند. همانند کلش آف کلنز ، قبیله اختصاصی خود را ایجاد کرده و جنگ هایی با حضور شاهزادگان ، شوالیه ها ، ژدها و … را رقم بزنید.

در کلش رویال می توانید هیجان دنیای کلش آف کلنز را این بار در محیطی جدید تجربه کنید. از مهم ترین امکانات کلش رویال می توان به امکان دوئل بازیکنان در زمان واقعی برای به دست آوردن غنائم اشاره کرد. شما همواره می توانید با جمع آوری کارت های قدرتمند ، قدرت های خود را افزایش دهید و با به دست گیری تاج و تخت دشمنان ، قدرت را از آن خود کنید. کلش رویال همانند بازی کلش آف کلنز نیاز به ارتباط اینترنتی دارد و شما همواره می توانید با اتحاد دوستان خود در فضای آنلاین ، به جنگ با سایر قبایل بپردازید.

 

ویژگی های بازی Clash Royale :

– استفاده از برخی شخصیت های بازی کلش آو کلنز

– امکان تخریب برج های پادشاهی و بدست آورن تاج پادشاهی

– بدست آوردن chests برای باز کردن پاداش های جدید

– امکان تشکیل قبیله (Clan) و اشتراک گذاری کارت ها و دفنس با هم قبیله ای ها

– به چالش کشیدن هم قبیله ای های (Clanmates) با قابلیت دوئل دو نفره

– ساخت نیروی های خود برای نبرد با مخالفان و سایر پادشاهان 

 

تغییرات نسخه ی v1.3.2:

 

* مورتار : افزايش زمان كاشتن بر روى زمين از ٣ ثانيه به ٥ ثانيه و ١٠٪‏ كاهش قدرت.

* اضافه شدن 6 کارت جدید

* بمب تاور : كاهش طول عمر از ٦٠ به ٤٠ ثانيه.

* الكسير كالكتور : ٢٠٪‏ كاهش جان.

* كـنون (cannon) : ١١٪‏ كاهش جان .

* رويال جاينت : افزايش برد شليك از ٦ به ٧.

* آينه (mirror) : نیروهای ریر و کامن را یک لول بالاتر از قبل میبرد.

* والکری : هنگام برخورد با فايربال جا به جا می شود

* مينى پكا : هنگام برخورد با فايربال جا به جا می شود

* بالاترین لول کارت لجندری از 6 به 5 کاهش یافته و کسانی که لجندری لول 6 دارند برای رعایت عدالت مقداری جم دریافت می شود

* بالاترین لول کارتهای ریر و کامن از 12 به 13 افزایش داشته

* کارتهای اپیک برای آپگرید از 7 به 8 به جای 300 به 200 کارت نیاز دارد و کسانی که لول 8 دارند برای رعایت عدالت جم دریافت میکنند.

* کارتهای ریر در فروشگاه ارزانتر شده است

* بالاترین لول از 12 به 13 افزایش پیدا کرده است

* با رسیدن به آرنا 8 میتوانید از فروشگاه کارت لجندری دریافت کنید که تا کنون ممکن نبود.

 

 

 

 

دانلود بازی Clash Royale 1.3.2

حجم : 87 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , بازی ,
:: برچسب‌ها: clash royale , بازی Clash royale , بازی جدید clash , بازی جدید کلش , بازی کلش رویال , بررسی clash royale , بررسی بازی کلش رویال , کلش اف کلنز , کلش رویال , دانلود بازی Clash Royale 1.2.0 , Clash Royale 1.2.0 , آپدیت 10 اسفند ماه کلش رویال , آپدیت جدید کلش , آپدیت جدید کلش رویال , کلش , رویال , جدید کلش رویال , آپدیت 10 اسفند کلش رویال , دانلود بازی Clash Royale برای اندروید , دانلود آپدیت جدید بازی Clash Royale برای اندروید ,



مطالب مرتبط با اين پست
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره چهاردهم
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره سیزدهم
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش دوباره‌ی دیزنی با موانا
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش موجودات شگفت‌انگیز
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – نبض باکس آفیس در دست دکتر استرنج



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش