پرشيا بوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 531
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

رولینگ مدرسه‌های جادویی کشورهای مختلف دنیا را معرفی کرد

جی.کی.رولینگ از طریق پاترمور، مدرسه‌های جادویی که شخصیت‌های مختلف غیر بریتانیایی داستان جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها در نوجوانی در آن تحصیل می‌کردند را معرفی کرد.

 

تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادوگری دارند نسبت به آن‌هایی که ندارند بسیار کم است. دلیل این امر آن است که جوامع جادویی اکثر کشورها آموزش در منزل را ترجیح می‌دهند. گاهی اوقات نیز جامعه‌ی جادوگریِ یک کشور معین بسیار کم‌تعداد یا پراکنده هستند و دوره‌های تحصیلی مکاتبه‌ای روش مقرون به‌صرفه‌تری برای تعلیم فرزندان محسوب می‌شود.

 

یازده مدرسه‌ی جادوگری پرقدمت و معتبر در سراسر جهان وجود دارد که تمام آن‌ها در کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران ثبت شده‌اند. مؤسسات کوچک‌تر و با نظارت کمتری نیز آمده و رفته‌اند که یافتن تاریخچه‌ی آنان سخت‌تر است و به ندرت توسط وزارتخانه‌ی مربوطه ثبت شده‌اند (که در آن صورت نیز، من نمی‌توانم استاندارد بودن تحصیلات ارائه‌شده‌ی آنان را تضمین کنم). هر کسی که مایل است بداند مدرسه‌ی جادوگری تأیید شده‌ای در منطقه‌شان وجود دارد یا خیر، باید نامه‌ی درخواستی را با جغد به کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران، اداره‌ی آموزش و پرورش ارسال کند.

 

حالا حسین غریبی عزیز معرفی مدارس برزیل، آفریقا و ژاپن را به فارسی ترجمه کرده است که از طریق ادامه مطلب دانلود و مطالعه کنید.

 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.......


 

دانلود متن فارسی معرفی مدارس جادویی از رولینگ با ترجمه حسین غریبی

 

زبان: فارسی

پسورد درصورت لزوم: www.persiabook.ir

درصورت پذيرفته نشدن پسورد ،پسورد را به صورت دستی وارد کنيد.

راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فايل ها را Extract نماييد.


:: برچسب‌ها: رولینگ مدرسه‌های جادویی کشورهای مختلف دنیا را معرفی کرد , مدرسه‌های جادویی , مدرسه‌های جادویی کشورهای مختلف دنیا , جادویی ,



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش