پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 403
نويسنده : Admin

توضيحات :

با جزئیات اولین اسپین-آف جنگ ستارگان آشنا شوید

"جنگ‌های میان‌ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد" به خوبی توانست نظر طرفداران خود را جلب و آن‌ها را برای دیدن ادامه‌ی داستان جدی‌ها و ایکس‌وینگ‌ها تشنه کند و سؤالات زیادی پیرامون نسخه‌ی هشتم این مجموعه فیلم در ذهن آن‌ها ایجاد کرده است.

اما در همین مدت که ما انتظار نسخه‌ی هشم جنگ‌های میان‌ستاره‌ای را می کشیم، استودیوهای دیزنی و لوکاس‌فیلم تدارک سفری به گذشته‌ی این دنیای شگفت‌انگیز را برای طرفداران این سری فیلم‌ها فراهم کرده‌اند. Rogue One: A Star Wars Storyنخستین فیلم از مجموعه فیلم‌هایی است که قرار است پیرامون تاریخ، ماجراهای گذشته‌ی شخصیت‌ها و دیگر داستان‌هایی که در دنیای عظیم جنگ‌های میان ستاره‌ای رخ می‌دهد ساخته شوند.

 

 

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.........


فلیسیتی جونز ستاره‌ی "نظریه‌ای برای همه‌چیز" که سال گذشته برای این فیلم نامزد اسکار نیز شده بود در نقش اصلی این پروژه ظاهر خواهد شد. ریز احمد، دیگو لونا، جیانگ ون و دونی ین در کنار بن مندلسون، فورست ویتاکر و مدز میکلسن دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. البته هنوز به صورت رسمی مشخص نشده چه کسی در چه نقشی بازی خواهد کرد.

.....

 

Rogue One: A Star Wars Story ما را به گذشته و زمانی میان قسمت سوم و چهارم جنگ‌های میان ستاره‌ای خواهد برد. در روزهای آغازین پایگذاری امپراطوری کهکشانی، گروهی از جنگجویان طغیان‌گر گرد هم آمده‌اند تا طی مأموریت ویژه‌ای نقشه‌های ستاره‌ی مرگ را بدزدند پیش‌از آن‌که بتواند برای تضمین اجرای دستوارات امپراطور از آن استفاده شود.

اسکادران Rogue گروهی از خلبانان سفینه‌های جنگی بودند که لوک اسکای‌واکر یکی از اعضای آنان بوده است و نام این فیلم اشاره‌ای به این اسکادران دارد اما این که چه ارتباطی میان این دو وجود دارد هنوز مشخص نشده است.

یکی از شنیدنی‌ترین شایعاتی که پیرامون این فیلم وجود دارد حضور "دارث ویدر" در این فیلم است که می‌تواند به وزارت اجرایی او در دستگاه امپراطوری بازگردد. همچنین گفته می‌شود ممکن شاهد حضور مختصر جوانی شخصیت "هان سولو" باشیم و گفته می‌شود عوامل فیلم زمان زیادی را برای یافتن بازیگری که بتواند در نقش جوانی هریسون فورد ظاهر شود صرف کرده‌اند.

کارگردان این فیلم حماسی "گرث ادواردز" جوان است. ادواردز کار خود را با فیلم کم هزینه‌ی "هیولاها" شروع کرد و توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. در ادامه با ساخت "گودزیلا" توانایی خود در کارگردانی کارهای پرهزینه و تخیلی را نشان داد و اکنون به جمع کارگردان‌های جنگ‌های میان ستاره‌ای دعوت شده تا این پروژه را رهبری کند. گفتنی است این نخستین فیلم جنگ‌های میان ستاره‌ای است که نام جان ویلیامز به عنوان آهنگساز آن به چشم نمی‌خورد. در این پروژه الکساندر دسپلا که سال گذشته برای فیلم "هتل بزرگ بوداپست" جایزه‌ی اسکار را دریافت کرده بود آهنگسازی این پروژه را بر عهده دارد. با این حال این پرسش باقی می‌ماند که آیا تم کلاسیک جان ویلیامز که همگی این مجموعه فیلم‌ها را با آن به خاطر می‌آوریم تغییر خواهد کرد یا دسپلا از آن در این پروژه استفاده خواهد کرد.

Rogue One شانزدهم دسامبر 2016 به روی پرده‌ی سینماهای جهان خواهد رفت.


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , فیلم و سریال ,
:: برچسب‌ها: با جزئیات اولین اسپین-آف جنگ ستارگان آشنا شوید , اولین اسپین-آف جنگ ستارگان , اسپین-آف جنگ ستارگان ,



مطالب مرتبط با اين پست
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره چهاردهم
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره سیزدهم
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش دوباره‌ی دیزنی با موانا
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش موجودات شگفت‌انگیز
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – نبض باکس آفیس در دست دکتر استرنج



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش