پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 521
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

400 نکته از تفسیر نور

نویسنده : حجت الاسلام و المسلمین عباس بابائیان

مجموعه تفسیر نور تالیف حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی که با زبان ساده و روان، نکات و پیام های آیات قرآن کریم را ارائه کرده، مورد استقبال حوزویان، دانشگاهیان و فرهنگیان قرار گرفته است. 

مطالب دوره 12 جلدی تفسیر نور تا کنون در قالبهای متفاوت از جمله تفسیر سوره به سوره، پیام های تفسیر نور، مطالب برگزیده هر جلد از تفسیر نور در قالب پرتوی از نور، پرسش و پاسخ های قرآنی بر اساس مطالب تفسیر نور در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. 

 

مجموعه ای از نکات کوتاه، جذاب، خواندنی و در عین حال پرمحتوا از دوره 12 جلدی این تفسیر گران سنگ توسط برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین عباس بابائیان جمع آوری و در قالب مباحث اعتقادی، اجتماعی، اخلاقی و عبادی تنظیم شده و پس از تایید مولف محترم، تحت عنوان 400 نکته از تفسیر نور توسط مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن منتشر شده است.

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


 

دانلود کتاب

 

حجم:

تعدادصفحات:

زبان:فارسی

پسورد در صورت لزوم : www.persiabook.ir

درصورت پذيرفته نشدن پسورد ،پسورد را به صورت دستی وارد کنيد.

راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فايل ها را Extract نماييد.

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب , 400 نکته از تفسیر نور , حجت الاسلام و المسلمین عباس بابائیان , تفسیر قرآن ، تفسیر نور ، تفسیر آیات قرآن ، نکته های تفسیری ، نکته های تفسیر نور ، برگزیده تفسیر نور ، خلاصه تفسی , تفسیر قرآن ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

مرتضی در تاريخ : 1394/11/10 - - گفته است :
جالب بود

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش