پرشيا بوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 648
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

8 قسمت از فیلم « ترنسفورمرز » ساخته خواهد شد!

 

«منتقل شوندگان» بیشتری قرار است راهی سینماها شوند و شمار این مجموعه را به 8 برسانند. 

 

 

 

 

 

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، استیون دیویس رییس کمپانی هاسبرو تایید کرد که «ترنسفورمرهای» 5، 6 ، 7 و 8 نیز در حال ساخت هستند.

 

وی گفت: ما همانطور که خیلی از شماها ممکن است بدانید تجربه جالبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم تا 10 سال بعد را هم صرف ساخت همین کار کنیم و به همین دلیل یک دوره سه ماهه را با هم در یک اتاق فکر سر کردیم تا به نتیجه قطعی برای این کار برسیم.

 

وی افزود: 9 نفر از خلاق‌ترین نویسندگانی که من تاکنون با آنها کار کرده‌ام به ریاست آکیوا گولدزمن که برنده جایزه اسکار برای «یک ذهن زیبا» است و شماری از مهمترین فیلم‌ها را در کارنامه‌اش دارد، برای این کار انتخاب شده‌اند. آنها قرار است 10 سال آینده را برای خلق ادامه‌های این پروژه کار کنند. در عین حال ما همین فیلم‌ها را به تلویزیون هم می‌بریم و به صورت دیجیتال نیز نمایش می‌دهیم. همانطور که می‌دانیم «ترنسفورمرها 5» در راه است و 6 و 7 و 8 هم بعد از آن خواهند آمد.

 

پارامونت استودیویی که حامی این مجموعه فیلم‌های اکشن است، پیش از این تایید کرده بود که قرار است «ترنسفورمرها» ادامه پیدا کند و تنها از ساخت یک قسمت بعدی خبر داده بود. با این حال تنها اطلاع دقیقی که تاکنون درباره شماره پنجم این مجموعه منتشر شده این است که گلدزمن در حال نوشتن فیلمنامه آن است.

 

دیگر نویسندگان این مجموعه شامل نویسندگان «سقوط شاهین سیاه» یعنی کن نولان، کریستیانا هودسون و لیندسی بر، نویسنده «واکینگ دد» یعنی رابرت کرکمن، نویسنده «مرد آهنی» یعنی مت هالووی، نویسنده «اسپایدر من شگفت‌انگیز 2» یعنی جف پینکر و نویسنده «بی باک» یعنی استیون دنایت و جنوا رابرتسون-دروت هستند.

 

این مجموعه بزرگترین محصول پارامونت از زمان اکرانش در سال 2007 شده و آخرین قسمت آن یعنی «ترنسفورمرز: عصر انقراض» در سال 2014 به فروشی بیش از یک میلیارد دلار دست یافت.

 

زمان اکران «ترنسفورمرها 5» سال 2017 تعیین شده است. سه فیلم نخست این مجموعه به ترتیب در سال‌های 2007، 2009 و 2011 اکران شدند.

 

قسمت پنجم این مجموعه هنوز کارگردانی هم انتخاب نکرده و در حالی که مایکل بی ماه پیش در توییتری اعلام کرده بود قراردادی برای ساخت این ادامه امضا نکرده، روشن نیست که او در این پروژه حضور خواهد داشت یا خیر. او قسمت چهارم این مجموعه با عنوان «منتقل شوندگان: عصر انقراض» را ساخته است که اولین قسمت بدون حضور شیا لبوف بود. مارک والبرگ، جک رینور و نیکولا پلتس دیگر بازیگران این مجموعه بوده‌اند. این در حالی است که مایکل بی، تریلری درباره حادثه بنغازی با عنوان «13 ساعت»‌ را به پایان رسانده به نظر می‌رسد او می‌تواند گزینه کارگردانی قسمت پنجم هم باشد. او سه فیلم اول مجموعه شامل «ترانسفورمرها»، «ترانسفورمرها: انتقام کشته‌شدگان» و «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» را هم کارگردانی کرد.

 

«ترنسفورمرها: عصر انقراض» با وجود فروش باورنکردنی سال پیش در هفت رشته برای بدترین‌های سینمای سال از جمله بدترین فیلم و بدترین فیلمنامه نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی شد و مایکل بی هم برای بدترین کارگردانی نامزد تمشک طلایی بود.


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , فیلم و سریال ,
:: برچسب‌ها: ترنسفورمر 5 , ترنسفورمر 6 , ترنسفورمر 7 , ترنسفورمر 8 , منتقل شوندگان , فیلم تبدیل شوندگان , فیلم تبدیل شوندگان 6 , فیلم تبدیل شوندگان 7 , فیلم تبدیل شوندگان 8 , ترنسفورمرها 5 ,



مطالب مرتبط با اين پست
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره چهاردهم
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره سیزدهم
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش دوباره‌ی دیزنی با موانا
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش موجودات شگفت‌انگیز
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – نبض باکس آفیس در دست دکتر استرنج



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش