پرشيا بوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 539
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

تمام جزئیاتی که تاکنون از فیلم Prometheus 2 منتشر شده است

Alien: Paradise Lost که با نام Prometheus 2 نیز شناخته می‌شود، پروژه بعدی "ریدلی اسکات" و جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های "Alien" به حساب ‌می‌آید.

 

 

 

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


با وجود اینکه فیلم "Prometheus" که آخرین فیلم از سری فیلم‌های "Alien" در سال 2012 نتوانست چندان نظر منتقدین را جلب کند، اما با فروش 400میلیون دلاری‌اش در سراسر جهان ساخت ادامه‌ی داستان را تضمین کرد.

اسکات که سری فیلم‌های "Alien" را در سال 1979 با ساختن نخستین فیلم از مجموعه بنیان گذاشت، حال پیش‌تولید فیلم "Paradise Lost" را پس از به پایان رساندن "The Martian" که به‌زودی اکران عمومی می‌شود، آغاز می‌کند. اسکات در سال 2012 با "Prometheus" پس‌از 29سال (Blade Runner – 1983) به ژانر علمی‌تخیلی بازگشته است و اکنون به ادامه‌ی کار در این ژانر فکر می‌کند. اسکات که اکنون ساخت دومین فیلم "Prometheus" و یا به عبارتی ششمین فیلم در دنیای "Alien" را آغاز کرده، به پایگاه خبری Den of Geek گفته قصد دارد سه فیلم "Prometheus" بسازد و آن‌را به تریلوژی تبدیل کند.

نویسنده و مغز متفکر سریال تحسین‌شده‌ی "LOST"، دیمون لیندلوف جانشین یان اسپایهتز در نوشتن فیلمنامه‌ی "Prometheus" شد و داستان فیلم ‌را از یک داستان کلاسیک در سبک "Alien" به یک ایده‌ی علمی‌تخیلی واقعی تبدیل کرد. اما این موضوع با واکنش منفی طرفداران سری فیلم‌ها مواجه شد و در نتیجه لیندلوف از نوشتن فیلمنامه‌ی "Prometheus 2" کنار گذاشته شد و جک پگلن و مایکل گرین جانشین او در سمت نویسندگی شدند. مایکل گرین علاوه‌بر این فیلم، قرار است در نوشتن دومین نسخه از فیلم "Blade Runner" که در آینده‌ای نزدیک به کارگردانی ریدلی اسکات تولید می‌شود نیز نقش داشته باشد. این نشان می‌دهد مایکل گرین در کنار رزومه‌ی کاری موفق در ژانر علمی‌تخیلی، از اعتماد اسکات نیز برخوردار است که چنین نقشی در دو فیلم بزرگ او پیدا کرده است.

در انتهای داستان "Prometheus" بیش‌تر شخصیت‌های فیلم از بین می‌روند و تنها دو تن از آن‌ها، الیزابت با بازی نومی راپاس و دیوید با بازی مایکل فاسبندر باقی می‌مانند که در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. الیزابت و دیوید به سیاره‌ی "مهندسین" سفر می‌کنند تا دلیل خلقت انسان و همینطور علت ساخت هیولاهای بیگانه را کشف کنند.

اسکات در مصاحبه با  Deadline گفت: "باید در‌یابید که آن مهندسین چه فکری می‌کرده‌اند. آیا آن‌ها پیشینیان ما بوده‌اند و تمامی خلقت به دست آن‌ها شکل گرفته است؟ چه کسی آن‌ها را ساخته؟ آیا فکر می‌کنید تمامی خلقت یک تصادف بوده؟ من نمی‌دانم. حتی استیون هاوکینگ نیز می‌گوید چندان مطمئن نیست. او نیز دیگر به تئوری بیگ‌بنگ اعتقاد ندارد."

فیلم‌برداری "Alien Paradise Lost" از فوریه 2016 آغاز می‌شود و 30 می 2017 اکران عمومی خواهد شد. این تاریخ اکران بسیار نزدیک به اکران دو فیلم پرفروش دیگر " Star Wars Episode 8" و "The Lego Movie 2" است که 26 می همان سال اکران خواهند شد. این بدان معناست که به احتمال زیاد یکی از این سه فیلم تاریخ اکرانش را تغییر خواهد داد که به نظر نمی‌رسد "Star Wars" آن فیلم باشد.

 

 

 

منبع: سایت تاینی موویز


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , فیلم و سریال ,
:: برچسب‌ها: تمام جزئیاتی که تاکنون از فیلم Prometheus 2 منتشر شده است , Prometheus 2 , فیلم , فیلم Prometheus 2 ,



مطالب مرتبط با اين پست
‎تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – لگوها جان ویک را شکست دادند
تحلیل و بررسی فیلم های هفته‌ی اخیر – پایان دلسرد رزیدنت اویل
لیست کامل نامزد های اسکار 2017
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – برتری وحشت اسپلیت بر اکشن سه ایکس
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - ریاضی دانان ناسا از جنگ ستارگان پیشی گرفتند
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - روگ وان همچنان ستاره‌ی باکس آفیس در سال نو
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر - باکس آفیس پر ستاره کریسمس در دستان جنگ ستارگان
محبوب‌ترین فیلم‌های 2016 از نگاه IMDb اعلام شد
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – تماشاچیان در تسخیر نیروی جنگ ستارگان
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره چهاردهم
دانلود مجله الکترونیکی گیمفا شماره سیزدهم
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – باکس آفیس همچنان در دستان موانا
‎تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش دوباره‌ی دیزنی با موانا
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – درخشش موجودات شگفت‌انگیز
تحلیل و بررسی فیلم های برتر هفته‌ی اخیر – نبض باکس آفیس در دست دکتر استرنج



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش